♥ hey cutie..welcome to my blog and do like my post thank you ;) ♥

Wednesday, December 7, 2011

tanpamu ku akan sedih


Cahaya fajar yang menyinar di pagi hari telah mengejutkan aku dari lena..tetapi sebaris senyuman tidak dapat ku ungkapkan seperti selalu kerana sesuatu yang aku harapkan tidak terkesampaian,aku mendengus kecil.Entah mengapa aku berasa begitu sedih dan sebak..dicubanya untuk terus kuatkan semangat tetapi hatiku terlalu lemah dan tidak kuat lagi untuk menahan air mata yang kian mengalir di kedua belah kelopak mataku ini :')..dan sambil itu aku berkata sendiri kepada Yang Esa,'ya allah..kenapa hati ini terlalu lemah,lemah untuk menahan kesedihan..tolonglah' kuatkan hati hambaMu ini'.

Sayangku, 
aku terlalu berharap padamu..berharap agar kamu sentiasa mengotakan kata-katamu yang selalu kamu lafazkan buatku dan jangan pernah kamu melupakanku walau sedetik pun karna aku selalu mengingatimu dan menantimu dengan penuh kesabaran.

salam sayang dariku buatmu yang nun jauh disana ;")..jauh dimata,dekat dihati  

xoxo